Voorwaarden en Bepalingen
Prijzen
Bij LikeUp behouden we ons het recht voor om eventuele fouten in onze vermelde prijzen te corrigeren. Bovendien behouden we ons het recht voor om prijzen te wijzigen. De wijziging moet uiterlijk dertig (30) dagen voordat deze van kracht wordt, aan de Gebruiker worden gemeld. Wij behouden ons het recht voor om uitverkochte producten te vermelden.
Betaling
LikeUp accepteert betalingen met VISA en Mastercard. Het geld wordt van de kaart van de klant afgeschreven nadat de orderbevestiging naar het e-mailadres van de klant is verzonden, aangezien dit een digitaal product is waarbij ons systeem automatisch uw dienst levert. Alle bedragen zijn in EUR. Wij behouden ons het recht voor prijsfouten en uitverkochte/stopgezette producten voor te behouden.
Levering
Producten worden geleverd op alle dagen van de week en de levering vindt meestal plaats binnen 15 minuten na bestelling. We behouden ons echter het recht voor dat het tot 72 uur na de bestelling kan duren. Voor bepaalde producten gelden speciale leveringsvoorwaarden. De voorwaarden worden specifiek vermeld voorafgaand aan de aankoop van deze producten.
Dienstverlening
- LikeUp.nl is op geen enkele manier verbonden met Instagram, TikTok of andere sociale media.
- Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de Instagram-regels en alle toepasselijke wetgeving na te leven. U gebruikt LikeUp op eigen risico.
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw handelingen en de gevolgen daarvan. Wij zijn niet verantwoordelijk als uw Instagram-account om welke reden dan ook wordt verbannen.
- Wij kunnen geen terugbetaling doen voor lopende, actieve bestellingen. U accepteert deze voorwaarden wanneer u een dienst van onze website koopt.
- Wij kunnen de continue, ononderbroken of foutloze werking van de diensten niet garanderen.
- Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat hun accounts op “openbaar” staan tijdens het gebruik van de LikeUp-dienst. Eventuele uitvaltijd van de dienst in verband met het wijzigen van een klantprofiel naar “privé” zal niet resulteren in enige terugbetaling.
- U accepteert dat u bij de aankoop van onze dienst duidelijk begrijpt en accepteert wat u koopt, en dat u geen frauduleus geschil zult indienen via de betalingsverwerker.
- Wij behouden ons het recht voor om op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving en zonder enige aansprakelijkheid de hele of een deel van onze dienst of delen van de inhoud ervan te wijzigen, op te schorten of in te trekken.
- Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de juiste link of gebruikersnaam is opgegeven bij de bestelling. Er zal geen terugbetaling worden gedaan in geval van fouten met betrekking tot onjuist verstrekte informatie.
- Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te controleren of de voorwaarden zijn gewijzigd.
Klachtenrecht
Uw aankoop valt onder de koopwet. Dit betekent dat u bij een gebrek het recht hebt om een product te laten repareren, vervangen, uw geld terug te krijgen of een prijsverlaging te krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Het is een vereiste dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het gebrek niet is veroorzaakt door onjuist gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.
U dient ons binnen een “redelijke termijn” te contacteren.
Terugbetaling
Als er sprake is van een terugbetaling, verzoeken wij u om bankgegevens, zoals rekening- en banknummer, mee te sturen zodat het overeengekomen bedrag kan worden overgemaakt. Deze informatie kan zonder risico per e-mail of andere elektronische vorm worden verstrekt, aangezien het geen gevoelige informatie betreft en alleen zal worden gebruikt om aan de terugbetaling te voldoen.
Herroepingsrecht
Er wordt geen herroepingsrecht verleend, aangezien het gaat om de levering van digitale inhoud die niet op een fysiek medium wordt geleverd, waarvan de uitvoering begint met de uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de consument en de erkenning dat hij/zij daarmee zijn/haar herroepingsrecht verliest.
Lees meer op de website van de Consumentenombudsman.
Privacybeleid
Om een overeenkomst met ons aan te gaan en op onze website te winkelen, hebben we de volgende informatie van u nodig:
Naam
E-mailadres
Informatie over wat u hebt gekocht
We verwerken uw persoonsgegevens met het doel om het product aan u te kunnen leveren en om vragen over uw aankoop te kunnen behandelen. De verwerking vindt plaats volgens de regels in ons privacybeleid voor LikeUp. Hierin kunt u meer lezen over hoe uw gegevens worden verwerkt, wanneer ze worden verwijderd en welke rechten u als geregistreerde heeft.
Klachtmogelijkheden – Overzicht en Links
Als u een klacht heeft over een product dat in onze webshop is gekocht, kunt u een klacht indienen bij: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Als u een consument bent die in een ander EU-land woont, kunt u uw klacht indienen op het online klachtenplatform van de Europese Commissie. Het platform is hier te vinden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Als u hier een klacht indient, dient u ons e-mailadres op te geven: Contact@likeup.nl
Laatst bijgewerkt op 23/08/2024